ScrollToTop
magazyn mamy

Nie odkładaj siebie na później- czyli jak wróci do formy po porodzie

Data: 23 październik 2017 Autor Kate Kaleta

Nie odkładaj siebie na póżniej. Inspirowanie kobiet do zdrowego życia to moja pasja. Najlepszy projekt nad którym pracujesz jesteś TY! Pozwól, że pomogę Ci osiągnąć lepszą wersję siebie

Nie odkładaj siebie na później- czyli jak wróci do formy po porodzie

Rozgrzewka czyli od czego zacząć

Ile razy podejmowałaś decyzję o przejściu na dietę? Ile razy mówiłaś sobie „ zacznę od jutra” Kiedy to jutro nastąpiło? Postanawiasz zmienić swoje dotychczasowe nawyki żywieniowe, ale nie wiesz kompletnie jak się za to zabrać, bo w internecie znajdujesz mnóstwo często sprzecznych informacji na temat tego co powinnaś jeść, czego unikać. Trudno jest Ci nagle zmienić wszystko w swoim życiu: zrobić trening zamiast poleżeć na kanapie przed telewizorem, odstawić słodycze, kawę, colę. Progres nie perfekcja! Pamiętaj:) W moim programie Healthy Rules By Kate 80% odżywiasz się zdrowo a 20% masz ulgi;) Wychodzę z założenia, że lepiej raz na jakiś czas pozwolić sobie na mały grzeszek niż zmagać się z napadami obżarstwa, brakiem motywacji, zniechęceniem czy wyrzutami sumienia.

Bycie fit jest częścią mnie, przyjemnością a nie wyłącznie wyrzeczeniem. Zdradzę Ci mój klucz do sukcesu;) Obiecuję Ci, że stosując się do moich wskazówek otrzymasz doskonałe rezultaty;)

Wyznacz cel- to ważne, żebyś wiedziała do czego dążysz. Zapisz sobie ile kg chcesz schudnąć, ile cm stracić, ile razy w tyg możesz ćwiczyć, jak chcesz się czuć. Pamiętaj, żeby cel był mierzalny, żebyś mogła zauważyć efekty. Cel musi być realny! Nie stawiaj sobie poprzeczki wysoko w chmurach. Jeśli masz 9 kg nadwagi, nie oczekuj, że zgubisz wszystko w tydzień. Zdrowa utrata wagi to od 0,5 kg do 1 kg na tydzień. Jeśli wyznaczysz sobie nierealny cel, szybko się zniechęcisz.

Zrób pomiary- wykonaj pomiary całego ciała oraz wykonaj zdjęcia sylwetki w lustrzanym odbiciu lub przez kogoś, pomoże Ci to skutecznie obserwować postępy, co zwiększy także twoją motywację.

Wykonaj tablicę marzeń- nic tak nas nie motywuje jak wizja tego jak możemy wyglądać, jakie ubrania na siebie założyć. Wydrukuj swoją sylwetkę marzeń i powieś w widocznym miejscu np. na lodówce;) Ustaw sobie na tapecie telefonu zdjęcie ładnej dziewczyny i motywujący cytat, który będzie Ci codziennie przypominał o Twoim celu i napędzał do działania.

Opróżnij szafki - nie żartuję;) Po co kusić los? Obiecałaś sobie, że zaczynasz jeść zdrowo, więc wszystkie słodycze, chipsy muszą zniknąć z Twoich szafek! Teraz ich miejsce zajmą zdrowsze produkty.

Przygotuj strój- w wygodnym stroju będzie Ci się lepiej ćwiczyło. Pamiętaj o biustonoszu sportowym, żeby zapobiec obwisania biustu!

Poinformuj świat o swojej rewolucji- Publiczna deklaracja zobowiązuje ale i motywuje. Nie możesz się wtedy wycofać;)

Zatrzymaj się na chwilę i zastanów jak będziesz się czuła w swoim ciele za 20 lat? Jakie będzie wtedy Twoje zdrowie? Najlepszy czas na działanie jest teraz . Masz albo wymówki albo efekty. Co wybierasz?

Otwórz czystą kartę i zapisz ją od nowa. Tym razem się uda;)

 

 

Nikt jeszcze nie rozpoczął dyskusji w tym wątku. Dodaj komantarz jako pierwsza!

logo

Portal MyMamy.pl pomaga poznać i skontaktować się z innymi rodzicami w okolicy oraz udostępniać im różne informacje i materiały